Secretaresse

24 uur, parttime

Ben jij de energieke aanpakker die altijd drie stappen vooruitdenkt? Je houdt de touwtjes strak in handen, zodat alles soepel verloopt en het management zonder zorgen kan werken. Met jouw scherpe blik en gestructureerde werkwijze ben jij dé onmisbare kracht!

Wij zijn Kentalis. En we geloven in een maatschappij waarin iedereen mee kan doen. Daar werken wij hard aan. Door dag in, dag uit cliënten, leerlingen en patiënten te helpen om hun wensen - en hun dromen - waar te maken.

Wat ga je doen?
Als secretaresse (intern noemen wij deze functie afdelingssecretaresse 1) ben je de onmisbare schakel voor de manager zorg en teamleiders. Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt – van planning tot administratie.  Secretariële, organisatorische en administratieve taken neem jij zelfstandig en efficiënt op je. Jouw belangrijkste taken:

  • Je beheert de agenda’s van de manager zorg en teamleiders, bewaakt afspraken, toezeggingen en prioriteiten;
  • Je regelt interne én externe afspraken en zorgt dat alles goed is voorbereid;
  • Je bereidt vergaderingen voor, notuleert, maakt verslagen en houdt actiepunten in de gaten;
  • Je regelt ICT-bestellingen en de uitgifte hiervan;
  • Je verwerkt mutaties in AFAS en zorgt dat facturen correct worden afgehandeld;
  • Je ondersteunt bij AFAS en het urenregistratiesysteem; 
  • Je organiseert bijeenkomsten, verstuurt nieuwsbrieven en regelt attenties voor medewerkers.

Waar werk je? 
Je werkt deels vanuit huis en deels vanaf je standplaats in Haren, in een sfeervol monumentaal pand. Deze locatie is goed bereikbaar met zowel het openbaar vervoer als met de auto. Er is daarnaast voldoende parkeergelegenheid. Wil je meer weten over de organisatie Kentalis? Lees dan meer op onze website.   

Ben jij die spin in het web die managers en teamleiders moeiteloos ondersteunt? Houd je van een administratieve en zelfstandige functie? Dan pas jij perfect in ons team!

Wij bieden jou:

  • Een jaarcontract. Bevalt het van beide kanten? Dan zetten wij dit graag om naar een vast dienstverband;
  • Een bruto maandsalaris van €2.836,- tot €3.825,- (FWG 40) bij een volledige werkweek van 36 uur. Alle arbeidsvoorwaarden zijn conform cao gehandicaptenzorg. Door een cao-verhoging stijgt je salaris in 2026 twee keer met 2%; 
  • Een dienstverband van 24 uur per week. Jouw dagen stemmen we zo af dat het voor iedereen goed uitkomt;
  • Grotendeels vrije schoolvakanties, omdat je iedere week iets meer uren werkt. 
  • Een laptop, iPhone, iPad, en mogelijkheid tot thuiswerken;
  • 144 uur vakantieverlof en 57 uur balansuren (naar rato), pensioenopbouw bij PFZW;
  • Reiskostenvergoeding van €0,16 per kilometer. Vanaf 1 januari door een cao-verhoging naar €0,20 per km;
  • Eindejaarsuitkering in december van 8,33% en vakantiegeld in mei van 8%;
  • Preboarding app om Kentalis alvast te leren kennen;
  • Ontwikkelingsmogelijkheden met toegang tot meer dan 100 online trainingen via GoodHabitz;
  • Een arbeidsvoorwaardenpakket dat je zelf kunt samenstellen. Kies je voor een sportabonnement, een fietsplan of uitruilen van je reiskosten?

Dit ben jij:
Je houdt van plannen, organiseren en anderen ontzorgen. Je ziet wat er moet gebeuren, stelt makkelijk prioriteiten en behoudt overzicht, ook als het druk is. Je denkt niet alleen mee, maar ook vooruit, en pakt zaken proactief op. Je communiceert helder en denkt graag in oplossingen. Verder:

  • Heb je hbo werk- en denkniveau, met een passende opleiding;
  • Heb je ervaring met Teams, Outlook en SharePoint. Kennis van het Elektronisch Cliëntdossier (User) is een pré. Nieuwe systemen heb je snel onder de knie en vind je ook leuk om anderen in te ondersteunen;
  • Ben je iemand die gemakkelijk contact legt, nauwkeurig en zelfstandig werkt; 
  • Heb je ruime ervaring en affiniteit met Excel en beschik je over een analytisch denkvermogen. 

Interesse? Kom in contact!   
Ben je enthousiast om als secretaresse aan de slag te gaan bij Koninklijke Kentalis? Solliciteer direct of uiterlijk op vrijdag 10 oktober. Heb je eerst nog vragen? Geen probleem! Bel of WhatsApp met Inger Slebus, manager zorg via 06-54687002. Ze vertelt je graag meer. Gesprekken vinden plaats in Haren op 15 en/of 16 oktober in de ochtend.     

Procedure na sollicitatie
De procedure na een positieve briefselectie bestaat uit een aantal stappen; kennismakingsgesprek met Inger en collega’s, eventueel een tweede gesprek en een arbeidsvoorwaardelijk gesprek.
Wij vragen altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Dit is een vast onderdeel van de procedure. Er kan om referenties worden gevraagd. 

Solliciteer
Deel in jouw netwerk Deel op Facebook Deel op X Deel op LinkedIn Deel op Google Plus Afdrukken Tip een vriend(in)
Titel: Secretaresse
Nummer: 2682
Deadline:
Locatie: Haren
Afdeling:
32310 | Unit Noord TOS Algemeen
Contactpersoon vacature:
Inger Slebus Manager Zorg (Extramuraal) +31654687002
Leidinggevende:
Inger Slebus I.Slebus@kentalis.nl +31654687002
Regio: Groningen
Dienstverband: Tijdelijk, met uitzicht op vast
Opleidingsniveau: MBO
Hybride werken: Ja
Salarisschalen: €2.836,- tot €3.825,- (FWG 40)
Sector: Extramuraal