Planner
24 uur, parttime
Heb jij oog voor detail en houd je van een dynamische omgeving? Als planner stem je de zorg van onze specialisten perfect af op de behoeften van onze patiënten. Je werkt mee aan efficiënte planning en optimale zorg voor kinderen en volwassenen bij het Audiologisch Centrum (AC). Samen met collega-planners maak je impact in een enthousiast en gedreven team!
Waar werk je?
Je werkt bij het Kentalis audiologisch centrum (AC) in Amsterdam en/ of Almere intensief samen met collega's die graag hun kennis en ervaring op het gebied van spraak- en taalproblematiek, gehoor en tinnitus met jou delen. De AC locaties in Amsterdam, Utrecht en Almere werken nauw samen waardoor je ook op de andere locaties kunt worden ingezet. We bieden een dynamische werkomgeving gericht op de beste diagnostiek van het gehoor, spraaktaalproblemen en tinnituszorg. Het team is hecht en opereert met een grote mate van zelfstandigheid. Er heerst een ontspannen werksfeer en bij mooi weer genieten we van een lunch in onze gezellige binnentuin. De locatie is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Gedurende je loopbaan bouw je een waardevol intern netwerk op voor kennisuitwisseling.
Wil je meer weten over de organisatie Kentalis of over hoe het is om te werken bij Kentalis? Lees dan meer op onze website.
Wat doe je als planner?
Jij bent verantwoordelijk voor de uitvoering, advisering en beheren van de patiënten planning. Daarnaast ondersteun je zo nodig de planning van andere locaties. De planners worden aangestuurd door de adviseur capaciteitsmanagement. Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Het effectief uitvoeren van de patiënten planning gerelateerd aan de zorgpaden in Open AC.
- Het telefonisch en schriftelijk uitnodigen van patiënten voor de afspraak op het audiologisch centrum.
- Het beheren van de capaciteit van ruimten en middelen.
- Het signaleren van knelpunten in de planning op zowel de korte als lange termijn.
- Het aandragen van mogelijke creatieve oplossingen voor planningsproblemen.
Wij bieden jou:
- We bieden een arbeidsovereenkomst voor de duur van 1 jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
- Een bruto maandsalaris van €2.727,- tot €3.678,- (FWG 40) bij een volledige werkweek van 36 uur. Alle arbeidsvoorwaarden zijn conform cao gehandicaptenzorg. Door een CAO-verhoging stijgt je salaris per 1 juli met 4%;
- Een dienstverband van 24 uur per week. Je uren en dagen stemmen we zo af dat het voor iedereen goed uitkomt;
- Een iPhone;
- 144 uur vakantieverlof en 57 uur balansuren (naar rato), pensioenopbouw bij PFZW;
- Reiskostenvergoeding van €0,16 per kilometer voor woon- werkverkeer;
- Eindejaarsuitkering in december van 8,33% en vakantiegeld in mei van 8%;
- Preboarding app om Kentalis alvast te leren kennen;
- Ontwikkelingsmogelijkheden met toegang tot meer dan 100 online trainingen via GoodHabitz;
- Een arbeidsvoorwaardenpakket dat je zelf kunt samenstellen. Kies je voor een sportabonnement, een fiets of uitruilen van je reiskosten?
Dit ben jij:
- Je bent in bezit van een afgeronde mbo diploma niveau 4;
- Jij hebt bij voorkeur een aantal jaren relevante werkervaring in een soortgelijke functie in de zorg, waarbij je met een plannings- en roostersysteem hebt gewerkt;
- Je bent goed in logisch redeneren en werkt nauwkeurig;
- Je bent zelfstandig, proactief en kunt goed plannen en organiseren;
- Je hebt doorzettingsvermogen en ziet knelpunten als uitdagingen.
Daarnaast beheers je de Nederlandse taal goed in woord en geschrift. Beheersing van de Engelse taal is een pre.
Interesse? Kom in contact!
Ben je enthousiast geworden om als planner bij het AC in Amsterdam en/ of Almere aan de slag te gaan? Solliciteer dan nu of uiterlijk op 11-6-2025. Heb je vragen over de functie? Natuurlijk beantwoorden we deze graag. Bel of WhatsApp met Laura van der Molen, teamleider AC, via 06-47230971.
Procedure na sollicitatie
De procedure na een positieve briefselectie bestaat uit de volgende stappen: een kennismakingsgesprek op 16 of 24 juni in Amsterdam, meeloopmoment op de locatie in Amsterdam en een arbeidsvoorwaardengesprek.
Bij gelijke geschiktheid krijgen interne kandidaten voorrang. Wij vragen altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Dit is een vast onderdeel van de procedure.
Bericht voor recruiters en headhunters: wij begrijpen dat je voor deze vacature kandidaten wilt voorstellen, maar wij houden de werving & selectie in eigen hand.